Job 17 van 113


Report this listing

Solliciteren



Receptiemedewerker | De Panne


Functie

Heb je ervaring als onthaalbediende/receptionist? Ben je in goed in talen?
Wil je graag werken in De Panne?
Laat het ons weten en solliciteer nu!

Jobinhoud:
  • je staat in voor het onthaal van de hotelgasten + begeleiding tijdens hun verblijf
  • Verzorgen van administratie: reservaties aannemen per mail en telefoon, behandelen van de post, opvolgen van laattijdige betalingen, opsturen van aanmaningen, opstellen van facturen.
  • afsluiten van de kassa en controleren van openstaande rekeningen
  • uitvoeren promotionele acties & opvolgen klantenrelaties
  • opstellen dagelijke statistieken: bezettingsgraad, gemiddelde prijs,...
  • klaarzetten van de ontbijtzaal
  • coördineren van seminaries en congressen binnen het hotel

Jouw profiel

Wat verwachten we van jou als receptiemedewerker?
  • Zeer goede talenkennis Nederlands, Frans en Engels. Kennis van het Duits is een groot pluspunt.
  • Troef: ervaring in de horeca is een pluspunt, maar niet verplicht
  • Goede kennis van het Office-pakket
  • Je bent klantgericht
  • Feeling om commercieel om te gaan met klanten is een must
  • Zelfstandig en in een klein team kunnen werken
  • Kopiëren, klasseren, intikken, lay-out verzorgen, ... van documenten
  • Een gesprekspartner adviseren en bijstaan bij administratieve en dagdagelijkse aspecten
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • De toegang en verplaatsingen van personen binnen de organisatie, sites en lokalen controleren
  • Personen informeren en doorverwijzen of begeleiden naar de gevraagde gesprekspartner, dienst of plaats
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Aanplakborden, informatie en bedrijfspubliciteit voor bezoekers actueel houden
  • Gegevens op computer raadplegen, invoeren of bijwerken (aanmaken van badges, inschrijving in registers, rapporten van telefonische oproepen, ...)

Aanbod

Onmiddelijke opstart!
Je komt terecht in een kleiner hotel met familiale werkomgeving.
Je werkt telkens van 12.30 tot 18.30 uur.
Kans op vaste aanwerving na interimperiode. Parttime tewerkstelling is ook mogelijk.

Interesse in deze vacature, solliciteer dan zeker onmiddellijk online!
Heb je nog vragen? We helpen je graag verder! Je kan ons bereiken per telefoon op 058/31.44.22 of via mail: veurne.137@adecco.be

Tot snel!

Solliciteren

137 VEURNE
+32 (0)58 31 44 22

Solliciteren